11 July 2012

~: My Son's Birthday Party @ Sedim Eco Park

Posted by Lilyana at Wednesday, July 11, 2012
Alhamdulillah termakbul gak permintaan anak saya si Haiqal ni utk di buatkan majlis hari jadinya tahun ni.. majlis secara sederhana jer di Lata Sedim Eco Park, Kedah...
dan yg paling membuatkan Haiqal lagi gembira ialah permintaannya yg mahukan kek kereta BMW e30 telah saya makbulkan... dr thn lps lg Haiqal mahukan kek BMW ni.. tp tu la asyik bz bt kek org je kek anak xterbuat gak..huhu..thn ni mmg nekad nk wat gak.. dlm bz siapkan order kastemer saya usahakan jg bt kan kek ni.. makanya hari tu saya cuma sempat tido sejam je utk siap kan kek ni..huhu...tido kul 5 pagi, 6 pagi dh bgn siapkan makanan nk bw ke Lata Sedim... tp demi harapan seorg anak langsung xrasa ngantuk pon... lagi2 bila tgk dia sgt gembira.. hilang segala penat..
2tier Birthday Cake ~ fully fondant ~ 1 tier Italian Rainbow Cake ~ 2 tier Chocolate Moist Cake
keta BMW e30 ni Haiqal nk sama sebiji mcm keta papa dia.. spoiler nk kaler itam cam keta papa, line M3 pon nak sama gak..sampaikan lampu kt depan tu nk sama gak, dua2 lampu kena sama size ye mama..kalau xsama size tu dh model lain..adoiiii..org dh siap bt baru nk habaq..so terpaksa la saya cungkil balik lampu depan tu dan buat blk kasi sama size... huhu

Birthday boys... potong kek bersama dgn uncle Apit yg sambut besday hr tu gak..
Italian rainbow cake yg kaler maler..kek ni antara kek terlarissss & terhangat di LLC
Apam polkadot yg kaler maler..ceria!
Cistat pon xmau kalah nk kaler maler gak tu..ahaks..
cian besday boy bermandi tepong..ooo buli anak aku ye!
BBQ time!
Mandi-manda..saya xmandi pon..sejukkkkk...sampai ketulang rasanya.. mmg nyaman suasana kt air terjun ni.. tenang je...
Akhir sekali kita berkenalan dgn si pembuat kek yg xcukup tido hari tu..saya la tu..hehe.. abis je majlis sampai umah je terus pengsan xhengat donia..
Selamat hari lahir sayang mama... moga jadi anak yg soleh ye...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...