10 June 2011

~: Red Velvet :~

Posted by Lilyana at Friday, June 10, 2011
Buat red velvet cuppies ni sempena besday saya pada 9 jun... dh lama nk cuba buat tp asyik tangguh2 jer.. xtahan asyik tgk red velvet di blog k.annie hari ni nekad gak nk buat.. drive sorang2 pi kedai bakery..selalu bob yg bawa coz kt situ mmg payah parking..smpi kedai demeter mmg xdak parking..saya park jer kt bus stop tu...huhu...janji leh beli bahan2 utk buat rv (red velvet) saya ni...ha ni la dia hasilnyer kek red velvet atau pun kek baldu merah..eh betul ke? hentam jer lah..huhu... saja jer suka2 pacak stand happy birthday tu utk diri saya sendiri..




Dh nama pun red velvet kan so dalamnya mmg ler kaler merah menyala-nyala ang ang gitu.. kat atasnya lak ada frosting cream cheese yg mmg mabeles..





Semua rv ni saya punya yer... kalau nak order ler dr saya..hehe

~: Happy Birthday to Me :~



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...