10 February 2012

~: English Style Cupcake :~

Posted by Lilyana at Friday, February 10, 2012
Salam semua..lama tul xupdate blog ni...keadaan kesihatan xberapa mengizinkan...asyik muntah2 & loya2 je... dh lama xpeknen kut... alhamdulillah dgn rezeki telah diberikan...setelah bertahun2 menanti kehadiran org baru akhirnya doa kami dimakbulkan...seawal 6 minggu pergerakkan terpaksa dihadkan bimbang kejadian yg lama berulang..disebabkan keadaan ini order terpaksa saya hadkan bimbang xdapat memenuhi tanggungjawab yg diberi...bimbang gak kalau tiba2 pening2 muntah2 masa tgh bt order.. rasa ralat lak kalau xdpt siapkan order kastemer...moga2 saya masih kuat & sihat utk terus menunaikan amanah kastemer..kalau ada yg tertanya2 saya masih amik order atau tidak ye saya masih amik order tetapi terpaksa dihadkan disebabkan masalah kesihatan... dan utk tempah kahwin hanya sehingga bulan 7 sahaja diterima sebelum saya cuti bersalin mulai bulan 8 nnt..pada sesiapa yg berminat bt tempahan boleh mula bt tempahan sekarang....

ok kali ni nk tunjuk cupcake fondant bertema english style yg ditempah oleh k.linda,batu uban

Cupcake Hantaran Fondant ~ English Style

























0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...