21 May 2011

~: Orchid oh orchid :~

Posted by Lilyana at Saturday, May 21, 2011
Repeat order dari student USM, Kama... dulu kama pernah order cupcake bertemakan monyet..nak tgk?..Klik di sini... kali ni pun request tema yg sama gak..nape la suka sgt dgn monyet tu yer??... hehe.... kama request 8 biji cuppies jer..patutnya saya ada set 16pcs dan set 25pcs jer..ngam2 dlm bekas...tp memandangkan Kama bersungguh2 tempah cuppies khas utk maknya yg dtg dr jauh utk celebrate mother's day... terharu gak la.. so saya terima gak order ni... tp tu la bekas utk 8 biji xder kan terpaksa la saya letak dlm bekas utk 16pcs ni... design ni diberi sendiri oleh Kama...saya cuma realisasikan ajer... katanya mak si Kama ni suka bunga tanam bunga orchid tu sebab kama pn request bunga orchid..alamak! camne nk bt bunga orchid? saya ni tanam bunga pun xpernah ada hati nk buat orchid..huhu..dgn bantuan bbrp keping gambar bunga orchid yg hantar oleh kama maka terhasillah bunga orchid yg xmacam bunga orchid ni....hua3





Nmpk mcm bunga orchid x? tu la kan dh ckp xreti buat bunga orchid..hihi ...mesti mak kama dok pikir orchid jenis apa la ni kan? :P... "makcik, ni orchid baka kacuk...import khas dr jerman...xder jual kat mesia"..muahaha...jgn marah makcik gurau2 ajer...Happy Mother's Day!

Beg BONIA...



Anyway, tqvm Kama...harap2 berpuas hati hendaknyer... akak cuba buat setakat yg mampu jer :D ...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...