16 May 2011

~: Surprise Bday Party Tajul :~

Posted by Lilyana at Monday, May 16, 2011
Malam minggu yg lepas kami (geng2 bimmer///utara) plan surprise bday party utk salah seorang member kami iaitu tajul... depa(termasuklah bob sempol aka my hubby tu) plan nak pekena si tajul muluk eh tajul megat nih..siap beli teloq n tepong segala....saya xterlibat yer...saya tukang buat kek jer.. saya decide buat blueberry cheesecake dengan edible image ni...

tgk chocolate ganache tu...meleleh2 uuuuu......



tgk gambar ni...siap ada background camera lagi... maklum la si tajul ni minat photography... disebabkan tu ler dia menjadi tukang media aka jurufoto utk bimmer///utara... mmg xpernah berenggang dgn cameranya tuh... gambaq dia xder xper asal leh amik gambaq...


1..2..3...balingggg....si tajul kena baling dgn teloq..alahai kalau hangpa bagi kt aku teloq2 tu kan baguih...leh aku buat kek kt hangpa..kui3


si bob sempol pun tumpang sekaki..mandi tepong la hg mlm tu...dan2 jadi putih melepak...hehehe...

walaupun badan penuh tepong dan teloq...bau pun dh semacam dah....
bday boy tetap memotong ciskek nye iteww....


peace no war! mintak ampun la kalau terasa ati no...kami buat suka2 jer..

tanda kami sayunkkkk kt hang....kui3...



~ Happy Birthday to Tajul Megat ~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...