16 November 2010

Dark Blue n Silver

Posted by Lilyana at Tuesday, November 16, 2010
Order dr anak mami Shaz n Alif utk majlis pertunangan mereka ahad lepas.......saya percaya ramai yg akan setuju kalau saya katakan mereka ni mmg sepadan... sama cantik sama padan bagai pinang dibelah dua... kalau jadi model pn sesuai sgt... hehe..kalau xsilap Shaz ni pernah berlakon ..lupa tajuk apa tapi kisah anak2 mami kan...
maafla kalau k.lily tersilap yer... ingat2 lupa dah...hehe
Kedua-dua pasangan ni saya kenal semasa menyertai kelab pemilik kereta BMW... Bimmer///Utara



Shaz kal k.lily mau dibuatkan set hantaran utk lelaki bertemakan Dark Blue n Silver...dgn set brg2 lelaki


Tema yg diminta Dark Blue n Silver tapi saya xder perwarna silver...cari2 kt kedai sekitar penang n kulim xjmp pun (ada jual ke kt kedai?) so as alternatif saya guna edible silver dust campur sedikit lemon juice n calit sikit tepi rose tu ..ok x? ...







Harap2 Shaz n Alif berpuas hati dgn cuppies.... terima kasih bebanyak k.lily ucapkan...
Selamat Bertunang
Moga berbahagia selalu
..amin..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...